Sunday, October 12, 2008

知道吗?

手中的铅笔在纸上来来回回,
脑海中不停的浮现你的模样,
我已跌入了无底的爱情悬崖,
你的爱就像雨水般的洒向我,
院子里的落叶犹如我对你的思念,
此刻我只想亲吻你的脸,
你的爱无法令我的热情冷却,
相聚时间虽短,
但,你那可爱的脸蛋已烙印在我脑海,
我也会犹如太阳般的照着你,
时间过了,走了,
直到海枯石烂,我的心只属于你,
千言万语都叙说不了我的心,
我只会对你说我愿意,
说好的幸福会给于你,
浪漫的每一夜,幸福的每一天,
也只想与你渡过。

8 comments:

Tinky said...

wah sai...
lyrics all lor...
write how long? haha

Anonymous said...

huh?
lyric?wei..i write myself eh lor..
zzz
very long lor..
one hour++
sad..cos some word i forgot how to write..haha

P@nD@ Baby KinG said...

keat!!!

but obviously u copy some lyrics, hehehe dun keke~

u can write mandarin post well, keep this effort, hahaha~

again, keat, i like it.

Tinky said...

手中的铅笔在纸上来来回回,
此刻我只想亲吻你的脸
你的爱无法令我的热情冷却
from 七里香

爱情悬崖obviously is d song title

时间过了,走了 (失落非主流)

浪漫的每一夜,幸福的每一天
this 1 sek sek. bt i duno wad...

ginnie said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

swt...i got inspired from that..doesn't mean i copy..
lol...
i know i noob lar..haha...

Tinky said...

i never say u copy... pls har..
he said only.. LOL

Anonymous said...

copy is a good start, dun worry.
after long time u copy u will able to write ur own.

oops.. cannot say copy, inspired~

hehe~